Våran "vilodag".

Sitter i soffan med bror Micke & T bredvid mig. På Tvn är det "fast and furious", otippat att dom två skulle sitta stenade framför tvn framför den rullen. Tobbe och jag bestämde tidigare i veckan att söndag skulle vara våran vilodag. Då det har varit rätt så mycket på sista tiden. Morgonen började med att T åkte ut till Lasse med Micke och pillade billjud och polerade. Jag åkte då in till stan med mamma & M. Hittade vääärldens mysigaste onepiece, den kom hem med mig! Tack mamma.



Den är svart och jätte lurvig! Myyys.

Även ett par höst skor. Har ingen bild just nu, så håll tillgodo!

Efter det kom min kära mormor hit, blev tacos! Så har jag även hunnit bada Viva, så nu är hon fräsh igen! Nej, nu ska jag joina grapparna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0