Sålänge orken räcker till.

Somnade sent inatt och gick upp kl 6 imorse, känns nu att huvudet inte riktigt är med. Tvättmaskinerna är iallafall igång. Så ska det tvättas mattor, diska, plocka undan och damma lite! Sist men inte minst, laga mat. Det är min dag det! 

Igår kväll när det hade svalnat lite ute så åkte mamma och jag ut till Tomtaholm med alla hundar och agility setet. Satte upp det halvt som halvt, testade slalomet och tunneln. Hundarna tyckte det var super kul! Viva sprang genom tunneln gång på gång utan att jag ens stod i närheten, mammas snauzher Totte likaså eller han sprang in och kom aldrig ut ungefär. Viva tyckte det iallafall var super kul, ser fram emot att ta en framtida agility kurs med henne! Tysons däremot var lite okoncentrerad igår, trots att jag hade 2 ton falukorv med mig. Det var nog en heeel del överskottsenergi där! Men den förburkade vi imorse på långpromenixen med klövjeväskan. Så blir det säkert bus med Kellt & Totte senare idag!

Nej! Nu ska jag fortsätta här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0