P besök och lite inköp.

Igår kväll kom Petra hit och vålgästa, tur att det var en trevlig besökare ;-) Blev soffläge framför "hollywoodfruar", med godis och kaffe! Senare på kvällen blev det även en sväng in till stan. Och även idag! 

Vaknade vid 9.30 tiden, for upp ur sängen. Hoppa in i en dusch och ungefär efter det nån gång tror jag att jag vaknade till. Super-trött! Låg och vred och vände på mig halva natten. Men snart kom även P och vålgästade igen. Antar att det var för att sparka igång mig lite. Blev kaffe och en ganska seg start på dagen trots det. Men så småningom kom vi iväg till stan iallafall! Blev djurmagasinet, passade på att köpa ännu en burk med hundgodis till hundarna som jag köpte här om dagen. Då det fortfarande var rea och hundarna älskade det, bäst att passa på! 

Blev sen vidare till Maxi. Köpte denna,

Har även en grå, men den är några år gamal så det är inte lika varm längre och det kan ju vara rätt skönt nu när det börjar bli kyligt ute. Perfekt att ha till jogging turerna med Tyson då det är dragkedjor för fickorna också och en lite längre modell. Sweet!

Så hittades det doftkulor till dammsugaren som T har tjatat sönder efter. Så nu är han nog nöjd ett tag till. Balsam-spray från H&M och hårfärg.

Rutten avslutades på mc'donalds! Yummi! Kom hem nu för en liten stund sen. Har plockat upp varor och bäddat sängen. Nu blir det att vila sig på soffan innan T kommer hem och friden är slut ;-) 

Tack pilutta P för denna dag!

 



Kommentarer
Postat av: Emelie Berg

Vilken fin & mysig tröja! : )

2011-08-31 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0