Kvälls-slummer och mer inköp.

Sitter här med godiskålen och halv gluttar på någon CSI serie. T sover, även hundarna. John Blund verkar ha hoppat över mig ikväll. Hur som, T läste min blogg och påminde mig om att jag faktiskt fick en plattång idag när vi var på våran "göra staden"-rutt!



Min andra har gett upp. Men nu är det bara att platta håret igen! Tack mitt hjärta. 

När vi var i stan, letade jag också efter ett täcke till Viva nu till höst/vinter. Satt på internet igår och luskade lite, fastnade för ett Hurtta täcke som verkade vettigt. Priserna däremot verkade inte vara lika vettiga ;-) Ca 400 :- och gick snabbt upp till ca 500 :- med frakt, moms och fakturakostnad. Hitta täckena inne på Arken och Djurmagazinet idag, där dom kostade 650-750 kr! Helt plötsligt verkade internet-priserna rimliga ;-) Så blev att beställa en ifrån, www.foderexpressen.se.





Nej, nu blir det snart att krypa ner till kojjs. Är ju faktiskt en dag imorgon också!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Sjukt dyrt med hundtäcken! :/

2011-08-31 @ 15:58:08
URL: http://sofijnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0