Ikea-runda, besök och monteringen.

Imorse vaknade jag kl 12!! En redig sovmorgon. Men kvällen innan lyckades jag även ta slut på reserven, så det behövdes sova ut. Vaknade och plingade T & P. Blev att åka ut till St:anna och hämta bilar och sen vidare till Ikea.

Kom hem med en heldel doftsljus, ett rivjärn (mitt och T första gemensamma på 6 år, imponerande!), sängkläder, vardagsrumsbord, halk-skydd, krokar, en tavla och två lampor. Blev även kaffe med Tobbes kusin Jimmy på kvällen. Där efter började jag och T skruva ihop vardagsrumsbordet. Svårare än vad det såg ut. För det första gjorde vi 4 fula skruvhål i bordet helt i onödan som numera syns rätt tydligt på varje bordsben, sen gick vi varandra så mycket på nerverna så det sluta med att T satt och skruva ihop bordet för sig själv. Nu är bordet allafall monterat och jätte fint!





Tyson-gubben var såklart med!

Dessa två lampor pryder vårat vardagsrums fönster,



Bara att nu börjar det bli liiite små fullt i fönstret och på hyllorna. Så nu blir det köp förbud för min del ett tag framöver tills jag ska klura ut vart jag ska ställa allt. När jag väl börjar flytta på saker och ting kommer jag bara på mig själv flytta runt allting.

Nu har hundarna precis varit ute sista rundan också. Så blir väl snart för min del att krypa ner till kojjs också! Så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0