Bortskämda hundar.

Nu har jag och T varit inne en snabbis och gjort stan. Eller rättare sagt gjort djurbutikena Arken & Djurmagazinet. Även rusta! Hitta lite smått och gått till hundarna, även nödvändiga ting.



Viva fick sig en bädd nr. 2. Så hon slipper ockupera Tysons i sovrummet. Även nya vattenskål och matskål, precis likadan som Tyson fast miniatyr. 



- Två häftiga "ben" kuber med godis i till Tyson.
- En massa godis.
- Även en klosax Har blivit rekommenderad av den förr och blev det även i affären. Så jag tipsar vidare! Säg den "oranga klosaxen" i djurbutikerna så vet alla vilken det handlar om. Kostar ca 170 :-. Testade den när vi kom hem, då Tysons gamla inte alls är med på noterna. Knölar till kloklippningen mer en nödvändigt. Den har var jätte enkel och fort gick det, det är nog bara ett plus för Tyson då kloklippning inte ligger högst på favoritlistan.
- Ett pulver som heter "stop bleeding". Som man kan använda ifall man råkar klippa i purpan, känns lite som en trygghet att ha hemma. Speciellt för Tysons klor då dom är så mörka. 
- En klicker, då min första försvann. Tror boven är Nadja ;-)

Nu är jag så jädra hungrig! Biff, klyftpotatis och sås. Mumma! Osar gott i lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0