Rubbad sömnrutin & en skraj duo.

Jag och T kände oss trötta efter att vi hade käkat och lagt oss för att kolla på TV. Så vi gick och la oss "en stund". Klockan var straxt före 18, så somnade vi. Vaknade vid 22-tiden igen. Suck. Har sovit hela kvällen. Nu är jag istället uber-pigg! T ligger fortfarande och sover. Skönt för han, då stackarn är sjuk. Han är så jädra lättväckt! Så jag sitter och smyg knapprar på tangenterna. 

Jag tror det spökar här hemma! Har trott flera gånger att T har gått fram och tillbaka i den lilla korridoren vi har. Har låtit som någon gått barfota med ett täckte släppandes. Har suttit och väntat här ute i vardagsrummet att han ska komma, men ingen T. Buhu, jag som ska ta en promenix med Tyson sen. Bra där, när matte och hund är lika mördrädda!

Får se om John Blund gör ett återbesök ikväll. Annars får jag väl sparka mig trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0