Morgonen är gjord.

Morgonen började för några timmar sen. Iallafall för Tysons och min del. Vi gick upp efter kl 6. Tog på oss jogging setet och for ut! Joggade lite med än en halvtimma. Skönt! Passar på innan värmen kommer. Två koppar kaffe har hunnit sjunka ner också. Har städat terrarium och bur, utfodrat reptiler, hamster och Tyson. Så nu ska alla vara mätta och belåtna. 

Ser ut att bli en fin dag idag också! Så jag öppnade upp balkong dörren tidigt. Och för att det inte skulle dra på hamstern så la jag över ett örngott över buren. Snart satt Tyson nedanför buren och stirrade. När jag skulle kolla till det, då Tyson hade suttit där ett antal minuter så stack ett litet huvud ut mellan burens galler och igenom örngottet. Har numera ett örngott med ett stort hål i. Men det göööör inget. Aldrig haft en liten ettrig hamster förut. Men nu lärde jag mig nåt nytt, hamster + örngott. Nooot a good combo. 

Nu väntar vi en stund tills det blir lite varmare så blir det att steka sen. 



Stor grattis kram till min mamma som fyller år idag! Älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0