Lata dag.

Jag kan inte godkänna kommentarer ännu. Så svarar här! Kommentar, "Inget illa men varför har du aldrig halsbandet åt rätt håll på hunden". Svar; För att jag en gång har brytit min högra arm. Den kan idag göra väldigt ont av för mycket påfrestning och hakar upp sig en hel del. Därför väljer jag att ha min hund på höger sida. Så därav är halsbandet åt "fel" håll :-)


Denna dag har inte varit mycket att hurra över. Gick och la oss sent igår kväll och steg upp tidigt imorse. Nån timme efteråt bestämde vi oss för att "vila". Slutade med att vi sov någon timma till. Blir så trött på mig själv! Sova bort en sån här fin dag. Fast vi har även hunnit storhandlat, stekt på balkongen. När vi satt där kom det ett radiostyrt flygplan och körde precis utanför. Tyson satte sig på balkongen och kollade, släppte den inte ur blicken! Rolig syn. Han är mycket för att fågelskåda. Kollar gärna upp i luften efter flygplan, fåglar mm. 



Vi har även svullat i oss fetto-mat och sätt på en film. Kan det bli mer chill än så? Skäms! Men det ska vi iallafall gottgöra för. Blir en långpromenad så snart det blivit lite svalare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0