Idag är ..

.. ingen bra dag! Fytusan jag som hade kommit in i jordens lyckorush som har hållt i sig i flera dagar. Allt för vädret! Solsken, grillning, folk och en massa chill. Sånt som hör till sommar.

Imorse vid 8-tiden kom Tyson och väckte mig. Han la upp sin nos på sängkanten och av någon anledning kände jag mig en anning psykad. Så fick lov att gå upp då. Gick ut första promenaden. Ruggit och det regnade! Snacka om att bli depp! Pga vädret, så har de här dagen blivit skit tråkig. Jag har bäddat rent sängen, plockat, diskat mm. Nu har jag tagit mig en paus - ska snart börja igen och ta tag i toaletterna. 



Utöver det, ska jag sura! Tills solen kommer tillbaka. Jag strejkar helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0