Gårdagen.

Har haft rätt mycket i mina tankar dom sista dagarna, om hur jag ska göra med plugg vs. jobb osv. Då jag är så jädra trött på pluggandet. Men ska boka in en tid med syo så får vi se hur det ordnar sig.

Igår var iallafall Petra förbi på en kaffe och chill! Mycket roligt att träffa henne igen. Sen var det dags för tvättstuga, och senare på kvällen kom mamma förbi så bjöd vi på middag. Hasselbackspotatis, kött och rödvinsås. Mummma!
Denna morgon bjöd på en långpromenad. Jag och mamma tog oss en långprominex på ca 1 och 20 minuter. Skönt! Efter blev det också att släppa hundar, då en långpromenix inte tar så mycket energi på dom fyrbenta. Dom tvåbenta dessto värre, så vi släppte dom sen så dom fick springa av sig några varv.


Nu - ska jag vila en stund. Har plockat och städat här hemma, är jätte  trött. Ovanligt? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0