Dagen är på börjad!

Våran morgon började som vanligt straxt efter 6. Blev en långpromenad för Tysons och min del. Skönt! Var redan hetta på morgon. 

Efter det så åkte jag, mamma och mormor in till stan. Köpte presenter till lilla Nadja som snart fyller år. Jag hittade även en tröja på H&M. Har gått och kollat på den ett flertal gånger, testat den två gånger. Men nu ungefär en månad senare köpte jag den! Yes. Det fick bli så, har man beslutsångest så har man!



Ful/söt? Haha. Den fyller iallafall upp min garderob nu. T tycker den är fin. Så får väll ha den på hemma-dagar :-)



Kommentarer
Postat av: JesssicaBieber

Den tröjan var jäätte söt! :)

2011-04-26 @ 14:16:54
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0